Στους Βαλκανικούς αγώνες Τζούντο η μαθήτρια του 17ου Δημοτικού Ηλέκτρα Καβουρίδη
Με συγκίνηση και υπερηφάνεια ο σύλλογος Γονέων του 17ου Δημοτικού Σχολείου ανακοίνωσε την πρόκριση της μικρής Ηλέκτρας Καβουρίδη στους Βαλκανικούς Αγώνες τζούντο που θα διεξαχθούν στις 14 Ιουνίου στην Ρουμανία. “Υπάρχουν στιγμές που ένα παιδί δεν λάμπει μόνο με τη βαθμολογία του, αλλά με το πάθος, την ψυχή και την επιμονή του. Η Ηλέκτρα, μαθήτρια της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, είναι μια τέτοια ξεχωριστή περίπτωση”, αναφέρει το συγχαρητήριο μήνυμα του Συλλόγου. Τα συγχαρητήρια είναι πολλά από πολλούς, βεβαίως και από εμάς, στους γονείς, στους προπονητές, στους δασκάλους αλλά και στην ίδια.
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:
“Η Ηλέκτρα μας πάει… Βαλκάνια!
Συγχαρητήρια από καρδιάς στη μαθήτρια του 17ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης
Υπάρχουν στιγμές που ένα παιδί δεν λάμπει μόνο με τη βαθμολογία του, αλλά με το πάθος, την ψυχή και την επιμονή του. Η Ηλέκτρα, μαθήτρια της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, είναι μια τέτοια ξεχωριστή περίπτωση. Μετά από μία εκπληκτική εμφάνιση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Judo, όπου κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, εξασφάλισε την πρόκριση στους Βαλκανικούς Αγώνες που θα διεξαχθούν στις 14 Ιουνίου 2025 στη Ρουμανία.
Η διάκριση αυτή δεν είναι απλώς ένα μετάλλιο. Είναι το αποτέλεσμα αμέτρητων ωρών προπόνησης, προσήλωσης και προσωπικών θυσιών. Είναι μια νίκη της θέλησης, του ήθους και της αγάπης για το άθλημα. Είναι, πάνω απ’ όλα, μια νίκη της παιδικής ψυχής που δεν παύει να ονειρεύεται και να κυνηγάει το αδύνατο.
Η Ηλέκτρα μας απέδειξε ότι τα παιδιά μας έχουν φτερά. Κι όταν τους δώσουμε χώρο, απογειώνονται. Στέλνουμε τα πιο θερμά μας συγχαρητήρια στην ίδια, στην οικογένειά της που τη στηρίζει ακούραστα, και στους προπονητές της που την καθοδηγούν με αφοσίωση.
Όλη η σχολική μας κοινότητα είναι περήφανη για σένα, Ηλέκτρα. Είσαι πηγή έμπνευσης για όλους μας και υπόδειγμα μαθήτριας, αθλήτριας και ανθρώπου.
Καλή επιτυχία στους Βαλκανικούς Αγώνες! Η σκέψη και η καρδιά μας θα είναι μαζί σου!
Με συγκίνηση και υπερηφάνεια,
Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων
17ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης“


