“Διπλό δόλο”(!) αποδίδει στον Σ.Ψυρρόπουλο το Ανοιχτό Κύκλωμα

Με μια σκληρή ανακοίνωση το Ανοιχτό Κύκλωμα Ηλιούπολης αποδίδει “διπλό δόλο” στον Δήμαρχο Στάθη Ψυρρόπουλο! Αιτιολογώντας την άτεγκτη και επίμονη στάση του, στο θέμα της εκχώρησης δικαιωμάτων στην ΕΤΑΔ μέσω του ενοικίου  στο Χαλικάκι,  αναφέρει ως εξήγηση “την επικοινωνιακή εξαργύρωση” (κόψιμο κορδέλας) αλλά και “την εξαργύρωση (σκέτο)”!!!
Στην ανακοίνωση του Κυκλώματος γίνεται επίσης λόγος και για τον ρόλο του Δημάρχου Αργυρούπολης, με έναν χαριτωμένο τρόπο, ενώ προς το τέλος τίθεται το δίλλημα που προκάλεσε αίσθηση: “Ή τους τελειώνουμε ή θα τελειώσει η πόλη“.
 
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση;
 
Ξέπλυμα τέλος. Καμία δικαιολογία.
Η δημοτική αρχή δεν είναι ανιστόρητη. Ξέρει πολύ καλά τι κάνει. Και γύρω της οι ελάχιστοι “χρήσιμοι ηλίθιοι” και οι 2-3 πουθενάδες πρόθυμοι πλυντηριάδες να μάχονται για ένα κοκαλάκι από την πίτα και να συναινούν στο διπλό έγκλημα:
1. Τη δολοφονία κάθε ψήγματος Δημοκρατίας που απέμεινε στην πόλη.
2. Την υποθήκη του συνόλου της δημόσιας περιουσίας στην Ηλιούπολη, με την παραίτηση των διεκδικήσεων από πλευράς Δήμου.
Το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη γνώσης της ιστορίας από την πλευρά του Ψυρρόπουλου. Η λυσσαλέα εμμονή του σε μία φαινομενικά παράλογη επιλογή απέναντι σε όλη την πόλη, μόνο μία εξήγηση έχει. Τον διπλό δόλο.
Από τη μία η επικοινωνιακή εξαργύρωση με το κόψιμο κορδέλας (άλλωστε το ομολόγησε στο ΔΣ) και από την άλλη η εξαργύρωση (σκέτο).
Αυτός τη δουλειά του και εμείς τη δική μας. Αν η κοινωνία δεν μπει στο Χαλικάκι να το διαμορφώσει, να το διαχειριστεί και να το υπερασπιστεί, τότε χαλάλι. Ας χαριστεί στους εργολάβους του Κωνστα… συγγνώμη εννοούμε του Ψυρρόπουλου. Αυτά που γίνονται στην πόλη είναι πρωτόγνωρα.
Όλα πλέον είναι στα χέρια του λαού της Ηλιούπολης. Όταν δημιουργήθηκε η συνέλευσή μας δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα ασχοληθούμε με κάποια Δημοτική αρχή με τέτοιο τρόπο. Τώρα πλέον έχει αρχίσει και γίνεται σχεδόν προσωπικό. Ή τους τελειώνουμε ή θα τελειώσει η πόλη.
Την Πέμπτη όλοι και όλες στην πορεία. Συγκέντρωση στις 7μ.μ. στο πάρκο Χαλικάκι και πορεία προς το δημαρχείο Ηλιούπολης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *