Ραντεβού για το Δημοτικό Συμβούλιο της 16ης Ιουνίου έδωσαν οι εργαζόμενοι
Με βασικό σύνθημα η τρομοκρατία δεν θα περάσει δεκάδες εργαζόμενοι του Δήμου συγκεντρώθηκαν έξω από το Δημαρχείο με μοναδικό αίτημα την ανάκληση από τον Δήμαρχο Σ.Ψυρρόπουλο της απόφασής του να παραπέμψει...
