Πρωτόγνωρη συγκέντρωση, πανικόβλητη η Δημοτική αρχή ρίχνει λάσπη στα τοπικά ΜΜΕ
Ήταν μια συγκλονιστική στιγμή στην ιστορία της Ηλιούπολης η συγκέντρωση της Πέμπτης 25 Ιουνίου κατά του ξεπουλήματος στο Χαλικάκι, ήταν ένας κρίκος στην αλυσίδα των αγώνων για την υπεράσπιση της Δημόσιας Περιουσίας, κρίκος που συνδέθηκε με όλους τους προηγούμενους κρίκους περασμένων δεκαετιών. Ο λαός της Ηλιούπολης μίλησε εκκωφαντικά και έδωσε ηχηρή απάντηση στους σφετεριστές της δημόσιας γης εντός και εκτός πόλης. Το μέγεθος της πορείας φάνηκε απο την αρχή στην συγκέντρωση στο Χαλικάκι.
Πολίτες, εκπρόσωποι φορέων, γείτονες, άνθρωποι που έχουν να βγουν χρόνια στον δρόμο ήταν εκεί. Μαζί τους και η χήρα του Δημήτρη Κιντή Γεωργία μαζί με τον βουλευτή του ΚΚΕ Χρήστο Κατσώτη. Η πολυπληθής πορεία δια μέσω δρόμων της Αγίας Μαρίνας έφτασε στο Νησάκι όπου την περίμενε το δεύτερο γκρουπ συγκεντρωμένων επίσης πολυπληθές. Οι δύο πορείες έγιναν μια και δια μέσω της λεωφόρου Ειρήνης έφτασαν στο Δημαρχείο.
Εκεί ομάδες συγκεντρωμένων είχαν προετοιμάσει χάπενινγκ, μπροστά από τις αφίσες όλων των Δημοτικών Συμβούλων της συμπολίτευσης που ψήφισαν τις σχετικές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Τραγούδησαν σκωπτικά τραγούδια δίνοντας έναν συμβολικό τόνο στην διοργάνωση με χαλαρό τρόπο, ενώ άλλη ομάδα ανέβηκε στην ταράτσα του Δημαρχείου από όπου κρέμασε πανό.


Η αντίδραση της Δημοτικής Αρχής
Όπως αναμενόταν η αντίδραση της Δημοτικής Αρχής χαρακτηρίστηκε από πανικό, αμηχανία και έλλειψη ψυχραιμίας. Προσπαθώντας να ρίξει την μπάλα στην εξέδρα δεν αναφέρθηκε στο μέγεθος της συγκέντρωσης και την αποφασιστικότητα των πολιτών, αλλά στις αφίσες των Δημοτικών Συμβούλων! Κάνοντας λόγο για “φασισμό”(!) ο ίδιος ο Δήμαρχος Στάθης Ψυρρόπουλος κατήγγειλε το γεγονός αλλά και την αναδημοσίευσή του από τοπικές ιστοσελίδες. Μια κλασική, διχαστική και παρωχημένη μέθοδος συκοφάντησης της ενημέρωσης με στόχο να εκτρέψει την συζήτηση και να στρέψει τα βέλη απέναντι στα τοπικά ΜΜΕ τα οποία προβάλουν γεγονότα και εικόνες που προφανώς δεν αρέσουν στην Δημοτική Αρχή.

Η απάντηση του HlioupoliTimes
“Ας ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά τα βασικά και λυμένα εδώ και χρόνια θέματα.
Το μέσο ενημέρωσης αντανακλά την επικαιρότητα δεν την διαμορφώνει.
Είναι αναμεταδότης γεγονότων όχι δημιουργός.
Οφείλει να μεταδίδει οτιδήποτε συμβαίνει σε ένα γεγονός είτε ευχάριστο είτε δυσάρεστο. Η όποια επιλογή υλικού και αποκλεισμός εικόνων ισοδυναμεί με λογοκρισία και επιλεκτική ενημέρωση.
Οι αφίσες με τα πρόσωπα υπήρχαν από την αρχή της διαδήλωσης και σε όλη την διάρκεια της. Η κάμερα του HlioupoliTimes κατέγραψε γεγονότα, σκηνές και στιγμές της πολύ μεγάλης συγκέντρωσης.
Κατανοούμε ότι είναι πιο βολικό να κατηγορείς τον καθρέφτη αλλά τα πρόσωπα και τα ονόματα των Συμβούλων πριν μια εβδομάδα σε live μετάδοση μίλησαν και ψήφισαν με το πρόσωπο τους τις σχετικές αποφάσεις ισχυριζόμενοι ότι έπραξαν το σωστό (και ορθώς το έπραξαν αν αυτό θεωρούν ότι είναι το σωστό).
Από που προκύπτει ο φασισμός όταν μια πολυπληθής διαδήλωση πολιτών υπενθυμίζει γεγονός που συνέβη δημόσια;
Μήπως η «αγανάκτηση» για την δημοσίευση υποκρύπτει ανησυχία για το μέγεθος, τον παλμό και την αποφασιστικότητα της συγκέντρωσης;”.

Πληροφορίες για αγορά απο το κράτος
Πληροφορίες αναφέρουν οτι σε συνάντηση του Δημάρχου με τον Υφυπουργό Εσωτερικών Β.Σπανάκη “συμφωνήθηκε” οτι την έκταση στο Χαλικάκι θα την αγοράσει ο Δήμος με την χρηματοδότηση όμως του Ελληνικού Δημοσίου. Αν επιβεβαιωθεί αυτή η εξέλιξη τότε:
Πρώτον θα μιλάμε για επίσημη αναγνώριση της κυριότητας άλλων πάνω στα κατεκτημένα οικόπεδα της Ηλιούπολης
Δεύτερον προκύπτουν σοβαρά ερωτηματικά για την τύχη των υπολοίπων οικοπέδων… (θα τα αγοράσουμε όλα;)
Όπως και να έχει αναμένουμε επίσημες ανακοινώσεις.
Το σίγουρο είναι οτι ο λαϊκός παράγοντας δεν μπορεί να αγνοηθεί και χτες αυτός ο παράγοντας ΜΙΛΗΣΕ.
(περισσότερα για την συγκέντρωση μπορείτε να δείτε στις αναρτήσεις στην σελίδα μας στο facebook)

