Υπόθεση “Ρευματοκλοπής” Πρόταση για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο


Την συζήτηση του θέματος για την “Ρευματοκλοπή” στο Δημοτικό Συμβούλιο, ζητά με ανάρτησή του ο Δημήτρης Ευαγγέλου.  “Δεν γίνεται μια ολόκληρη πόλη να είναι εγκλωβισμένη στις σκιές και στα ερωτήματα” αναφέρει...

“Μνήμες από σκοτεινές εποχές” κατά τον Δ. Ευαγγέλου


Στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο συνέβησαν πρωτοφανή περιστατικά που δεν τιμούν τον θεσμό και την ίδια την πόλη. Για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης είδαμε αστυνομικά όργανα έξω από την αίθουσα...