Προσφυγή του Σωματείου κατά της απόφασης Δημάρχου που ορίζει ως οδηγό τον Δημοτικό Σύμβουλο Βλάση Βασιλείου
Ήταν αναμενόμενο και έγινε πράξη. Το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Ηλιούπολης προσέφυγε στην αποκεντρωμένη διοίκηση κατά της απόφασης του Δημάρχου Στάθη Ψυρρόπουλου σύμφωνα με την οποία ο Δημοτικός Σύμβουλος της πλειοψηφίας Βλάσης Βασιλείου, θα μπορεί να οδηγεί μεγάλα οχήματα του Δήμου στον τομέα της καθαριότητας. Το σωματείο ισχυρίζεται οτι η απόφαση αυτή είναι παράνομη και επικαλείται το Νόμο 4250 του 2014 σύμφωνα με τον οποίο δεν συντρέχουν οι λόγοι ώστε αιρετός Δημοτικός Σύμβουλος να μπορεί να οδηγήσει οχήματα του Δήμου. Στην προσφυγή αναφέρεται χαρακτηριστικά:
“Σύμφωνα με την περίπτ. θ παρ.2 άρθρο 47 του Ν.4250/2014 (ΦΕΚ 74 Α’ /26.03.2014),
όπως ισχύει: «Επιτρέπεται η κατ’ εξαίρεση παροχή έγκρισης οδήγησης αυτοκινήτων ΟΤΑ α’
και β’ βαθμού και των νομικών τους προσώπων, σε ειδικές περιπτώσεις και μόνο όταν δεν
υπάρχουν, κωλύονται ή δεν επαρκούν οι διαθέσιμοι υπάλληλοι για την άσκηση του
καθήκοντος αυτού, από μόνιμους ή με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου
υπαλλήλους, που έχουν την απαιτούμενη κατά περίπτωση άδεια οδήγησης,
ανεξάρτητα από την κατηγορία, κλάδο ή ειδικότητα στην οποία ανήκουν και εφόσον τούτο
δεν αντίκειται στις οικείες διατάξεις που διέπουν τους οργανισμούς τους».
Το Σωματείο στην προσφυγή του, θέτει το θέμα της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών αλλά και θέματα ασφάλειας γράφοντας χαρακτηριστικά;
“Η πρακτική αυτή, πέραν του ότι είναι παράνομη και καταχρηστική , δημιουργεί σοβαρά
ζητήματα ευθύνης, ασφάλειας και νομιμότητας , ενώ αποκαλύπτει τον πραγματικό
στόχο: τη σταδιακή απαξίωση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών και τη
διευκόλυνση της ιδιωτικοποίησής τους“.
Και καταλήγει με το αίτημα της προσφυγής:
“Να γίνει καθ΄ ολοκληρίαν δεκτή η παρούσα προσφυγή
– Να ακυρωθεί η με αρ. πρωτ. 2781/οικ.33465/11-11-2025 Απόφασης του Δημάρχου
Ηλιούπολης με θέμα: «Έγκριση κατ’ εξαίρεση οδήγησης υπηρεσιακών οχημάτων από
αιρετό και εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο για την αντιμετώπιση αναγκών του Δήμου»”.

