“Δεν θέλω να σε ξαναδώ ποτέ στα μάτια μου. Μην τολμήσεις να με πλησιάσεις”…
Με μια σκληρή απάντηση του Παναγιώτη Παπαδόπουλου, μαθητή του Ειδικού Σχολείου Ηλιούπολης προς τον Δήμαρχο Στάθη Ψυρρόπουλο έκλεισε η συνομιλία κάτω από την ανάρτηση του τελευταίου για τα έργα που ξεκίνησαν...
