Για τον κόμβο Ηρώων Πολυτεχνείου-Πεντάρη

Ο ΚΟΜΒΟΣ ΤΗΣ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΙΜΟΥ – ΚΑΤΕΧΑΚΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΔΙΧΟΤΟΜΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.
Υπάρχει τελικά στόχος για το τι τελικά θέλουμε;
Υπάρχει στρατηγική πως θα τον επιτύχουμε;
 
Στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο λογοδοσίας της διοίκησης και μέσα στα πολύ ασφυκτικά χρονικά πλαίσια που έθεσε η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Δήμητρα Κορμά για να ενημερωθεί και να γίνει ουσιαστικός διάλογος για τη μελέτη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον κόμβο των Λεωφόρων Ηρώων Πολυτεχνείου & Παύλου Πεντάρη (σημείο που σχεδόν καθημερινά έχουμε σοβαρά τροχαία ατυχήματα), μου επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες που είχα και οι προβληματισμοί μου.
Μέσα στα ελάχιστα λεπτά που μου διέθεσε η Πρόεδρος, μέρος τους διατύπωσα στο Δ.Σ. και το σύνολο τους το μοιράζομαι μαζί σας.
Η σημερινή διοίκηση δεν αρκέστηκε μόνο στις πιέσεις που ασκούσε η προηγούμενη διοίκηση και προκειμένου να επισπεύσει τις διαδικασίες και να πιέσει την Περιφέρεια Αττικής που είναι η μόνη αρμόδια για να πάρει μέτρα, κατέθεσε μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων από εξωτερικό συνεργάτη, με αρκετά υψηλό κόστος.
Εάν είναι σωστή αυτή η επιλογή ή όχι θα αποδειχθεί από το αποτέλεσμα και συγκεκριμένα: Για τους γνωρίζοντες τις λειτουργίες του Δημοσίου, εάν θα γίνει αυτή ΑΜΕΣΑ αποδεκτή από τον διοικητικό μηχανισμό της που θα κληθεί να την προσυπογράψει και να την υλοποιήσει και εάν τελικά θα συντομευθούν οι χρόνοι.
Επίσης, ποιες είναι οι πιέσεις που ασκούνται από το Δήμο μας και τι θα γίνει στο μεσοδιάστημα για τον περιορισμό των συνεχιζόμενων ατυχημάτων, ώστε να υπάρξουν πρόσθετα μέτρα από την Περιφέρεια.
Θα αναμένουμε λοιπόν, όπως έχουμε συνηθίσει, μαζί κι εγώ προσωπικά που σαν Αντιδήμαρχος παρά τις πολλές υποσχέσεις και κυρίως του κ. Πατούλη δεν ευτύχησα να δω κάποιο αποτέλεσμα.
 
Τέλος και το πιο σημαντικό που δεν πρέπει ούτε στιγμή να ξεχνάμε, είναι πως η επικινδυνότητα του συγκεκριμένου κόμβου είναι μέρος του τεράστιου προβλήματος που «ακούει» στο όνομα «Αλίμου – Κατεχάκη» που μαζί με δύο άλλα σημεία της αποδεικνύει την ακαταλληλότητά της να δέχεται καθημερινά αυτό τον τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο.
Όλοι γνωρίζουμε το πρόβλημα στο τμήμα μεταξύ Καρέα και Αναστάσεως με την τεράστια κλίση, όπου έχουμε και τη μεγαλύτερη ρύπανση του περιβάλλοντος από τα διερχόμενα οχήματα ειδικά κατά τις πρωινές ώρες που η κίνηση τους είναι αργή και σε ανωφέρεια, καθώς και το σημείο της Πλατείας 28ης Οκτωβρίου που είναι η μόνιμη απειλή 365 ημέρες του χρόνου για τους πεζούς.
Η λύση λοιπόν και ο στόχος μας, ειδικά τώρα που βρισκόμαστε σε κομβικό χρονικό σημείο, που έχουν ξεκινήσει τα έργα της επένδυσης τους Ελληνικού, πρέπει να είναι ΕΝΑΣ & ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!
Κατασκευή της αστικής υπόγειας σήραγγας Καρέα – Λεωφόρου Βουλιαγμένης για όλα τα οχήματα και χωρίς διόδια, ώστε να καταργηθεί αυτόματα και σε συνδυασμό με τις απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις η διαμπερής κυκλοφορία και η διχοτόμηση της πόλης μας από την καρμανιόλα της «Αλίμου – Κατεχάκη».
‘Όλα τα άλλα (πεζογέφυρες, διευκολύνσεις ακόμα και σε επίπεδο μελετών), σημαίνουν συμβιβασμό, αποδοχή μίας κατάστασης και έλλειψη οράματος, που έχουν σαν τελικό αποτέλεσμα, ο ομορφότερος Δήμος της Νοτιοανατολικής Αθήνας να στερείται του δικαιώματος για ανάπτυξη και ποιότητα ζωής για τους κατοίκους του.
 
Κώστας Γ. Σεφτελής
Δημοτικός Σύμβουλος Ηλιούπολης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *