Ένωση Γονέων: “Δεν δεχόμαστε τον παραλογισμό να πρέπει ο Δήμος να γίνει ενοικιαστής δημόσιας γης”
“Δυστυχώς η Δημοτική Αρχή αντιμετώπισε το ζήτημα με όρους απαξίωσης, μονόδρομου και ως ανάγκη της αγοράς”. Αυτό αναφέρει η ανακοίνωση της Ένωσης Γονέων, καλώντας τους πολίτες στην πορεία της Πέμπτης 25 Ιουνίου.
“Η Δημοτική Αρχή δεν προσέγγισε το θέμα ως ανάγκη για την πόλη και τους πολίτες της, με έντονο κοινωνικό και ηθικό περιεχόμενο, και ουδέποτε παρουσίασε ένα συγκροτημένο πλαίσιο διεκδίκησης ολόκληρης της δημόσιας περιουσίας”, προσθέτει χαρακτηριστικά και καλεί τον κόσμο στο Χαλικάκι την προσεχή Πέμπτη “για την προάσπιση του πάρκου Χαλικάκι από νέες, σύγχρονες μορφές καταπάτησης”…
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Ηλιούπολης στέκεται στο πλευρό της κοινωνίας της πόλης μας, στον αγώνα για την υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας και του πάρκου Χαλικάκι.
Καλούμε τη δημοτική αρχή να πάρει πίσω την απόφαση, που εξυπηρετεί συγκεκριμένες πολιτικές και συμφέροντα και δεν υπερασπίζεται τους δημόσιους χώρους, τη δημόσια περιουσία και το δημόσιο συμφέρον των κατοίκων της Ηλιούπολης. Την καλούμε να διεκδικήσει τους αναγκαίους πόρους για την αναβάθμιση των σχολείων μας, για τη δημιουργία νέων σχολικών υποδομών στην περιοχή της Αγίας Μαρίνας και όχι να αποδέχεται επιλογές που εξυπηρετούν το κέρδος, τις ψεύτικες υποσχέσεις και τη λογική της ιδιωτικοποίησης.
Θέλουμε δημόσιους χώρους που να γίνονται πεδία ζωής, συμμετοχής, άθλησης, ψυχαγωγίας και κοινωνικών σχέσεων. Όχι χώρους που απλώς «τακτοποιούνται» με αντιαισθητικούς ή εμπορικούς όρους.
Θέλουμε χώρους ελεύθερους και πραγματικά δημόσιους, χωρίς δήθεν συμβολικά ενοίκια, ώστε τα παιδιά μας να μπορούν να παίζουν, να αθλούνται και να χαίρονται την πόλη τους μαζί με όλους τους πολίτες.
Δεν θα επιτρέψουμε να ακυρωθούν οι αγώνες της πόλης μας, για τα δημόσια αγαθά. Γιατί σήμερα είναι το Χαλικάκι και αύριο είναι τα ίδια τα σχολεία της πόλης μας. Το Χαλικάκι είναι ένας χώρος με ιστορία, διεκδικήσεις, δικαστικούς αγώνες και κοινωνικό βάρος. Γι’ αυτό κάθε απόφαση για το Χαλικάκι έχει πολιτικό, κοινωνικό και ηθικό βάρος.
Δεν δεχόμαστε τον παραλογισμό να πρέπει ο Δήμος μας να γίνει ενοικιαστής δημόσιας γης για να υλοποιήσει ένα δημόσιο έργο πάνω σε αυτήν. Ούτε είναι δυνατόν να συζητάμε ψευτοδιλήμματα, ότι προστατεύεται ο δημόσιος χαρακτήρας του Χαλικάκι μόνο μέσα από μια σύμβαση μίσθωσης και όχι από την ίδια τη χρήση του ως πάρκου, από την ιστορία του και από τον κοινωφελή του προορισμό.
Δυστυχώς η Δημοτική Αρχή αντιμετώπισε το ζήτημα με όρους απαξίωσης, μονόδρομου και ως ανάγκη της αγοράς. Δεν το προσέγγισε ως ανάγκη για την πόλη και τους πολίτες της, με έντονο κοινωνικό και ηθικό περιεχόμενο, και ουδέποτε παρουσίασε ένα συγκροτημένο πλαίσιο διεκδίκησης ολόκληρης της δημόσιας περιουσίας.
Το ίδιο, δυστυχώς, συμβαίνει και με τα σχολεία της πόλης μας.
Ακόμη περιμένουμε τη συνάντηση που η ίδια η δημοτική αρχή δήλωσε ότι θα πραγματοποιήσει με την Ένωση Συλλόγων Γονέων, μετά το μονοθεματικό δημοτικό συμβούλιο και το επόμενο τακτικό για τα σχολεία, ώστε να αναζητηθεί μια κοινή συνισταμένη στο πλαίσιο διεκδίκησης που έχουμε προτείνει.
Αξίζουμε μια πόλη και μια διοίκηση που σχεδιάζει και διεκδικεί μαζί με τους πολίτες της και με βάση την ιστορία, τις ανάγκες και το δημόσιο συμφέρον της κοινωνίας μας. Απαιτούμε όλη η δημόσια περιουσία να παραχωρηθεί στο Δήμο χωρίς αντίτιμο ή αντάλλαγμα. Και ταυτόχρονα να εξασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση ώστε να συντηρηθούν και να αναβαθμιστούν όλοι οι δημόσιοι χώροι και να αποδοθούν σε
όλους τους πολίτες της Ηλιούπολης.
Καλούμε όλους τους γονείς, και τους πολίτες της Ηλιούπολης να συμμετέχουν στην ενημέρωση και στην πορεία διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, στις 19:00, για την προάσπιση του πάρκου Χαλικάκι από νέες, σύγχρονες μορφές καταπάτησης.
Συνάντηση στο πάρκο Χαλικάκι στις 19:00 και πορεία προς το Δημαρχείο Ηλιούπολης.
Με εκτίμηση,
Για την Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Ηλιούπολης
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΝΙΚΟΣ

