Ένωση ΕΒΕ Ηλιούπολης για τη “χρυσή νύχτα”: Το είπαμε και το κάναμε (ανακοίνωση)

Προβήκαμε σε μια συμβολική κίνηση εναντίωσης στη «Χρυσή Νύχτα» των ανοιχτών καταστημάτων έως τη 01:00 μετά τα μεσάνυχτα, όπως καλούσε η Δημοτική Αρχή.

Ήμασταν στην Πλατεία Ανεξαρτησίας στην Αγία Μαρίνα με τα κρασιά μας και τα τσίπουρά μας. Οι μικροί ΕΒΕ και αυτοαπασχολούμενοι αλλά και οι εργαζόμενοι στα μαγαζιά είμαστε άνθρωποι. Έχουμε κι εμείς ανάγκη να διασκεδάσουμε , να πάρουμε ανάσα.

Καλούμε τους συναδέλφους μας να σκεφτούν

  • Ο τζίρος των καταστημάτων μας εξαρτάται από την οικονομική κατάσταση της λαϊκής οικογένειας που καθημερινά επιδεινώνεται,
  • Αν ήθελε ο Δήμαρχος να βοηθήσει τους μικρούς ΕΒΕ θα μείωνε τα δημοτικά τέλη στα μικρομάγαζά μας κάτι που αρνήθηκε,
  • Αν ήθελε η κυβέρνηση να πάρουμε ανάσα θα καταργούσε την τεκμαρτή φορολόγηση που μας τσεκουρώνει για φανταστικά εισοδήματα.

Το δίκιο μας μπορούμε να το επιβάλλουμε εμείς με την οργάνωσή μας στην Ένωσή μας , με τον αγώνα μας.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να γραφτούν στην Ένωση ΕΒΕ Ηλιούπολης εδώ και τώρα.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ – ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ

Καλή δύναμη, καλή υγεία και Καλές Γιορτές ευχόμαστε σε όλους και όλες!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *